Wednesday, January 9, 2013

2012 reminds me...

Salam guys, 
ni entry pertama utk 2013.. weeehhuuu! Alhamdulillah , Allah panjangkan lagi umur kita semua . Apa yang berlaku dalam 2012 adalah kenangan dan sebahagian kita jadikan pengajaran. Tak gitu?


So, dalam entry ni act nak recall apa yang bessst dalam 2012 ni. Act 2012 adalah tahun ketiga dalam bisnes. Sekejap je rasa. Tak dapat byangakan cmne satu peluang pd tahun 2010 boleh ubah the whole thing such as pemikiran, kewangan, cara hidup, pencapaian dan byk lagi..

so, 2012 reminds me ....




Pembuka tirai 2012, kami semua melancong ke Vietnam percuma.. Dan yang paling bermakna, Epul terpilih jadi testimoni melancong di Gala Dinner Vietnam . Tq so much syarikat dan pemimpin krn percaya..


 Untuk pertama kali OMG mengadakan GEGAR OMG dimana seramai 500 usahawan hadir dan Epul terpilih jadi salah seorang speaker dalam seminar tesebut. Tq Kak Ju n Abg AHS :)


 
Pada bulan 4, kami ke HOLLAND n BELGIUM pulak..! Ni 2nd time ke Europe..! Weehuuuu..!! memang besssttt lagi2 tgk bunga tulips tu.. lawa gila.! Seyes!


Diamond Night tahun ni ramai yang menerima anugerah..!! Tahniah guyss..!! Last year naik 4-5 org je, kali ni berbelas2 yang qualified utk naik..!



Ha.. first time dpt dapat featured dalam majalah Mingguan Wanita. Tak sangka, wartawan tu dah lama stalk website ni. Tq ye :-)



Fuuuhh..!! Kali ketiga melancong dalam tahun yang sama iaitu ke Guangzhou!! Memang best sbb kali ni bwk ramai rakan kongsi lagi.. :-)



Alhamdulillah, selepas selesai pakej LONDON PARIS, Epul dapat anugerah BEST CDM PERFORMANCE.. TQ CDM Chan and Madam..!!



Ini adalah perkara yang paling bermakna dlm 2012. Terpilih jadi speaker syarikat sbagai testimoni kejayaan syarikat di Anugerah SM/SSM baru-baru ni. Tq kepada syarikat krn mempercayai saya.. :-)



Sekali lagi TQ kepada OMG kerana memilih saya utk jadi Speaker utk SEMINAR DIAMOND OMG..! Dulu tgk orang jd speaker diamond , memang teruja.. tp tahun ni dapat berdiri sebagai speaker diamond.! Tq krn peluang keemasan ini :)


Tahun ni jugak secara official ada rumah di KL, kalau tak check in hotel je.. Senang nak bantu bisnes partner 




Bufdaay???? haa.. tahun ni sambut kat Cherating bersama sahabat2 sejati OMG Kuantan..! Tenkiu ye!





Weeehuuu..!! Family day tahun ni kat SINGAPORE!! tahn lepas kt Cherating tapi tahun ni upgrade sikit..! tahun depan kemana plak yee?





Alhamdulilah... 2012 memang penuh warna warni. ! Hopefully 2013 penuh kecerian dan semoga impian Epul dan rakan kongsi tercapai tahun ni... Amin..!




















No comments:

..........