Saturday, April 28, 2012

Green Day @ Holland!!



Salam !!
Baru sempat nak hapdet segala story mory di Holland baru ni. Hari-hari terfikir nak hapdet blog ni tapi kekangan masa lagi2 hujung bulan dan final rebat dr company ni. Berduyun2 agen baru bulan ni.. Tahniah yang ambil peluang!!

So, story hari ni utk 2nd day. Theme nya adalah GREEN!!!


Bersama CDM Kak Afzan, adik bradik dalam bisnes ni yang sama2 dari mula hingga ke puncak. Anak 3 tapi sejak buat bisnes gaya mcm anak dara...!! Weewit!


Breakfast kali ni nak rasa makan ikan salmon perah asam limau!1 Yummy!! Last mkn rasanya kt Swiss !



Moved to Amsterdam!!!  Dan singgah di Rosada Outlet! Cube tgk gambar bwh ni.. Takde org kan? memanglah...Sebelum kedai bukak lagi ktorg dah tercongok di situ!!.. So, apa lagi.. Bermulalah upacara melontar..!!





Shopping...Shopping... Shopping..... ini lah hasilnya! Boleh dapat kan koleksi musim di Europe di sini..! Perkara wajib patut di beli adalah kasut!!





Then baru sedar ...lapar..... lunch!!






Bersama geng2 anak2 dara and teruna!


Then..


Tour guide bawak kami ke Hard Rock Cafe...!! Tiada dlm jadual tp kami mintak jugak!! Hehe....Ni mesti kena buat koleksi setiap negara..!!


Then..tour guide lepaskan kami di town untuk SHOPPING di DAM Square!! Pengalaman beli belah yang memang besstt!!

.
.
.
.
.
dan ini hasilnya.... rasanya sejam dua di BUTIK LV shaja.... Borong ramai2...



Berjalan menuju ke bus dengan my idola , CDM Kak Ju yang memang shopaholic!! Tenkiu kak ju, kalau tiada bimbingan kak ju, tiada rasa nikmat shopping di Europe mcm ni...!! dan kanannya tu sume geng2 doktor..!


.
.
Then, malam baru check in hotel...
Mercure Hotel, Amsterdam
5 stars
RM2340 per night.



Fuuuhh!!! Empuk sgt!! Good Night!!

No comments:

..........