Monday, February 27, 2012

Premium Beautiful

Kenapa anda harus pilih
PREMIUM BEAUTIFUL?



1. Perintis-Korset Premium Beautiful ni telah 14 tahun dalam pasaran dan merupakan satu-satunya pakaian dalam berteknologi tinggi di Malaysia

2. Pengiktirafan- Dalam banyak-banyak korset di pasaran, korset Premium Beautiful ini telah mendapat pengiktirafan daripada Persatuan Pakar Tulang US dimana ia membantu untuk masalah tulang belakang. Hati-hati dengan korset yang berada di pasaran. Kadang-kadang ia boleh mengakibatkan masalah tulang belakang.

3.Insuran - Syarikat telah insurankan korset Premium Beautiful ini dengan 2.2 juta jika berlaku sebarang msalah atau menyebabkan penyakit pada diri anda. Alhamdulillah, setakat ini masih tiada sebarang aduan.




4.Superbrand- Satu-satunya korset yang mendapat pengiktirafan Superbrand atau produk paling laris di pasaran. Semakin hari semakin ramai memiliki Premium Beautiful ini. Salah satu sebab kenapa Premium Beautiful dapat Superbrand adalah kerana kurang aduan dari client.








5.One stop centre- Disamping untuk mendapat bentuk badan yang menawan,ia sebenarnya bertindak untuk kesihatan. 70% kesihatan+ 30 kecantikan =100% keyakinan. Produk ni juga memberi peluang kepada masyarakat utk menambah pendapatan seperti kami. Anda pakai, anda rasa anda kongsikan dan anda dapat ganjaran




6. Berteknologi tinggi- Setiap inci di korset Premium Beautiful ini dijaga kualitinya. Jahitannya dari teknologi US dimana ia tahan regangan dan takkan membesar walaupun size pemakai besar. Fabriknya dari Jerman yang boleh seimbangkan suhu badan mengikut suhu sekeliling dan meresap peluh serta tidak akan berbau. Teknologi FIR dari jepun diserap masul dalam bebenang dia korset ni dan berfungsi sebagai kaedah rawatan untuk badan manusia.
 
 
 
7.Warranti- Satu-satunya korset yang mempunyai waranti seumur hidup. Jika ada sebarang masalah, boleh hantar ke stokist utk diservis secara PERCUMA!



So, jika anda masih tercari-cari korset yang sesuai, kami menyediakan servis pemakaian percubaan selama 30 minit secara percume oleh agent2 bertauliah kami. Sila hubungi agent2 kami dan sila tekan ---> CONTACT US




No comments:

..........