Monday, January 2, 2012

Be Part of Us!

Hey guys, 
Tahun baru dah bermula. mesti kita semua dah ada azam kan. Lagi2 untuk mencapai kehidupan yang lebih baik.So, kepada yang ingin mencapai kehidupan yang lebih selesa dan ingin mencari bisnes sendiri with a right guidance dari seseorang yang lebih pengalaman, do contact me! I will guide you all the way..

The BEST part dalam bisnes ni adalah saling bantu membantu dan kerjasama dalam kumpulan wpun dr background yang berbeza, Ade doktor, kerani, cikgu, nurse, pemandu lori tapi setiap orang tinggalkan pangkat msg2 setiap kali bersama!! Setiap kali di biz center, mesti akan ade orang yang akan bisikkan kata2 semangat di telinga kita!


Leader2 dalam group OMG!



Dan bila anda buat bisnes ni, kita dibekalkan dgn ILMU dan BIMBINGAN dengan FREE!! So, xperlu bayar atau ikuti kursus mana2! Bygkan saya sebelum ni blaja veterinar tapi boleh success dlm bisnes! Semuanya kerana ILMU dan BIMBINGAN! Yang paling terkejot orang2 yang berpangkat tinggi pun datang tuntut ilmu dan jatohkan EGO mereka! Btol ckp my mentor "semakin tinggi ego kita, semakin mahal rezeki kita"


Siapa mentor kita? 

CDM SITI ROHANA dan CDM JULIANA


Mereka berdua merupakan pemenang award "Empowerment of Woman 2010, Anugerah Khas PM" Saya percaya mereka menang atas dasar bukti kepimpinan dan mampu bimbing kita menjadi sperti mereka.! Buktinya, setiap kali melancong atau anugerah, 60% qualifiers mesti dibwh mereka berdua!

"Pemimpin yang hebat bergantung kepada kehebatan rakan kongsi yang dilahirkan" 

Makin ramai yang bertanyakan bisnes ni! Sejak kos hidup makin tinggi.. dan sedar rezeki takkan datang bergolek kalau tak buat pape. Btol x?

(taken from my inbox, tpksa dikaburkan utk jaga privasi sender2)



So, those yang nak cari bisnes,
* nak tau cara bisnes dr facebook or blog
rasa yang gaji tak cukup utk beri keselesaan kpd keluarga 
yang dah buat bisnes ni tapi xjd krn upline tinggal or etc.
*xde guidance dr sesapa.
*tak tau jual brg, 
*takde bakat berniaga.
*tak minat tp nak cari duit lebih..

its ok... we start from Zero!

so do contact me!
0176673277




We r not selling the system, 
we r selling the product!

No comments:

..........