Friday, December 9, 2011

A MAN with RM 100,000.00 sales in a month!!

Salam readers..
Agak lama tidak hapdet blog ni sbb bz dgn pakej vietnam sbb kali ni nak bawak lebih ramai biz partner melancong percuma!!! Weehuuu!!! Tapi kali ni nak cerita tentang seorang LELAKI yang baru shaja berbiznes dalam masa 3 BULAN dan mencapai sales RM100k Premium Beautiful sebulan!! memang tak logik kan?? 



Tahniah buat Bakal DDM Khairun Basiran , berumur 24 tahun dan mempunyai seorang isteri dan seorang anak! Wah, lagi muda dr aku tapi dah kahwin! Itu tak penting, yang penting bagaimana beliau boleh buat sales sebanyak itu dalam masa sebulan ??




 Beliau menerima hadiah jam tangan mewah dari stokist!! Tahniah!!!


Sememangnya produk PB ni sinonim dgn wanita kan? tapi bile lelaki pun buat bisnes yang sama , produk yang sama masih boleh berjaya !! Sbb itu juga persoalan masa mule2 Epul buat bisnes ni, Alhamdulillah bertemu jodoh dengan kumpulan yang hebat, pemimpin yang hebat dan pelan pemasaran yang hebat, kami lelaki pun boleh berjaya dlm bisnes ini...!!



Tahniah kerana income bulan lepas cecah RM10,000.00!!!! Baru bisnes 3 bulan!! Kejayaan milik anda kerana PERCAYA + YAKIN + BERTINDAK!!! 

So, kalau LELAKI boleh buat, kenapa tidak anda yang bergelar WANITA!!?
Jawapannya pd anda.. NAK ATAU TAK NAK shaja!!


1 comment:

Anonymous said...

wah..bangga dgn classmate..rezeki utk wife and amani..cayok2..!!

..........