Saturday, September 10, 2011

Big Celebration!! (Updated:Pics & Story )

Alhamdulillah.
Berkat berniaga dalam bulan puasa, pelbagai kejayaan dikecapi dan yang bestnya adalah kejayaan kita dihargai dan macam2 hadiah yang disediakan oleh biznes center.!! tenkiu so much!! Malam tersebut memang meriah sgt2 denagn group orang mania semua berpakaian orange!!

Dan malam tu jugak saya diraikan sebagai CROWN DIAMOND MANAGER bersama  biz partner yang sama2 ke pangkat tersebut! tapi kita mulakan dengan pemenang jam tgn:-





1) DSM SUE : Seorang nurse yang baru berbiznes 4 bulan dan terus qualified jam tgn dan siapa sangka ibu kepada seorang anak ini berwatakan lembut dan pemalu ni mempunyai rangkaian besar di Melaka! Tahniah!!








2) DSM EEIN : Seorang guru dari Sabak Bernam yang baru 3 bulan join bisnes walaupun kekangan masa tetapi hasil beliau berkata "NAK", beliau buktikan dengan JAM TGN!! tahniah, income besar bulan lepas ye!!








Ade seorang pemenang Pen Mewah tapi kita akan cerita di entry lain ye!! Special skit utk dia! Dalam malam tu saya diberi peluang berkongsi pengalaman setelah berjuangan selama setahun setengah dalam perniagaan PB ni.. Nebeeessss!!!  tp panjang berjela cerita.... ~





Yeeehuuu!! Those yang jd CDM dapat handbag Bonia Special Edition dr biz center!! Memang ini hadiah utk mak lerr!! Disampaikan oleh CDM Kak Ju!!






Dan last skali acara potong kek!! Kebetolan mlm tu kami berdua shaja diraikan!! Memang meriah lah grup orang-mania kali ni!! Penuh oren satu kelas!!





Group Orange-Mania akhirnya ke depan bersama2 raikan!! Lepas ni kira raikan anda pulaakks yee!!






This is our group! This is our family!!! Tenkiu kerana datang support!!!






Bunga memang gedabak banyak dapat! Memang puaasss sgt bila diraikan cmni!!





Biz Partners yang jauh dari Melaka dan Sabak Bernam!! Pasni turn korang pulak diraikan !! memang bessst!!!




Segala penat, pengorbanan dan masa rasa berbaloi sgt bila dah jd CDM!! Rasa baru je sign up semalam tapi hari ni dah diraikan sebagai CDM! tahniah juga pada CDM Aini , my first biz partner yang jadi CDM. Proud of you!! Terima kasih kepada semua mentor2 saya yang menarik tgn sy hingga ke tahap ini, hnya Allah sahaj dpt membalas budi kalian!





Keesokann paginya, penat hilang bile tgk meja camni.....~~
bgn je pagi tgk mak aku dah susun cmni.. cantek gak~











Tenkiu so much fren.. Konvo pun xdpt byk cmni... So happpy!!

p/s: Tq to our official photographer: En Shah!!



kalu suke entry ni...klik like bawah ni....

..........