Saturday, May 7, 2011

Kejayaan Bersama Kumpulan!!

Tamat sahaja pakej Hong Kong baru-baru ini, banyak kejayaan diraih oleh kumpulan. Bila rakan kongsi kita berjaya, itulah kepuasan sebenar seorang pemimpin. Bulan lepas ada 2 orang lagi penerima jam tangan dari stokist kerana mencapai target sales : RM100,000.00 dalam masa sebulan..!! 



Yang pertama : Izza Farhana yang baru sahaja sertai team kami selama 3 bulan , terus dapat buat sales sebanyak RM100,000.00 dan apa yang kagum, beliau sangat jauh dengan pemimpin iaitu di Sabak Bernam tapi masih lagi buat bisnes dan bakal diterbangkan bersama kami ke HONG KONG bulan depan.Tahniah!!


Yang Kedua : Nurul Syifa merupakan seorang guru dan juga dapat buat sales sebanyak RM100,000.00 di Sabak Bernam sahaja! Beliau juga qualified tiket Hong Kong! Matlamat utama beliau berada dalam bisnes ini kerana ingin mengumpul wang untuk kahwin nanti!! Hajat beliau tercapai!! Tahniah!!!




Dan bila sampai sahaja di stokist, melihat nama saya di papan kenyataan!! Yeaaaay!! Saya bersama rakan kongsi qualified tabung kereta dan Noraini Abd Samad memperoleh pangkat DDM!! Tahniah!! Bangga kerana mu!!! 



bersama noraini di ladang epal, Perth!




Kepuasan berjaya rakan kongsi adalah sangat seronok! Tiada apa yang difikirkan oleh pemimpin selain ingin melihat rakan kongsi berjaya!! Moga bulan-bulan seterusnya lebih ramai lagi yang akan mengikut jejak langkah orang2 yang berjaya di atas! Go go go ! Jam tangan!!



Dengan ilmu yang sama, cara yang sama dan strategi yang sama mereka boleh berjaya, jika anda ingin sertai team kami:, contact me or ask me!!


The wind of PERTH!~~~~

Team yang baru balik dari PERTH~

Harga 5 baju ni rm2000... Dah nmpk team ragbi bukan PB ni~

No comments:

..........