Saturday, May 7, 2011

Ask me about Premium Beautiful Now!!


Sometimes yang epul jumpe, nak pakai Premium Beautiful tapi takut itu, takut ini. Macam2 alasan dan macam2 persepsi dibuat.. Belum cube, belum tau maa,,,,~ So Epul clearkan soklan2 standard yang orang nk tanya pasal PB ni..

Susah nak pakai x?

Saiz PB akan diukur mengikut saiz kamu, kamu akan terkejot time agent kami ukur nanti. Konfem masa pakai rasa slesa yang amat! Kalau pernah pakai, dah rasa ketat sgt or x slesa, konfem salah saiz~


Tak panas  ke?

Satu benda yang patut kamu tentang fabrik PB ni berteknologi AKWATEK dan AKWADYNE! Xpham ye mksudnya.Epul ringkas kan.. Kalu suasana sejuk kainnya akan mengecut dan badan kita suam, manakala kalu suasana panas, kainnya mengembang dan terasa tidak panas! Ia bertindak sebijik macam Besi~ So, bila pakai mmg xpanas... kalu panas, orang lain pun xpakai lar..~Takde langsung menyeksakan.

Berapa lama nak pakai?

Cukup sekadar 8 jam sehari. Tidak digalakkan lebih 10 jam. Cukup time pg keje dan balik keje cabut ar. Senang kan. dan banyakkan minum air ye..

Harga brapa?

RM2000 je kalau beli cash/card credit . Installment pun boleh RM200 sebulan selama setahun , so harga jadi RM2400. Kalau nak dapatkan dengan harga RM800, u can privately tanya Epul.

Warranty ade?

Konfem ade!! LIFETIME WARRANTY lagi!.. koyak ke, pin cabut ke, tetas ke.. tp percayalah , susah nak rosak. 

Pakai terus boleh nampak effect ke?

Lar... badan kita bukan tanah liat.! So, konsisten kan pakai. Kamu akan terkejut dalam sebulan dua, badan dah mula terbentuk. 


Betol ke ade FIR??

Ni hot question setelah ade yang meragui. Epul dah terang pasal ini banyak kali dan boleh rujuk di LINK ini. Xperlu nak pakai bateri ke ape ke utk dptkan FIR.hehe..kalau xde, camane banyak penyakit leh sembuh kak oi~

Kenapa mahal?

Bila pakai, baru tahu kenapa mahal. Barang bagus, konfem mahal. Tapi tak mahal dibandingkan dengan harga diri anda! Selalu client ckp "ptutlah mahal, sedap rupanya"


kalu ada lagi soklan2 yang meragukan... tanya je...~



BE CONFIDENT WITH PREMIUM BEAUTIFUL!!



3 comments:

Unknown said...

Congrats for the new blog ...
dot com lg!

Unknown said...

thankz you!

Anonymous said...

congrats macha!!

..........