Monday, December 6, 2010

Majlis Anugerah vs Konsert Faizal Tahir & Adibah Noor


Salam Muharam!!
Di ksempatan ini saya ingin mengucapkan Salam Awal Muharam pada semua umat Islam.!
So entry kali ni yang ditunggu2 iaitu activity kami sabtu lepas itu di Ulangtahun Hai O ke 18. Memang meriah!! Betapa syarikat menghargai usahawan2nya dengan diraikan sebegitu meriah,..
 Tak nak citer panjang, jom layan gambar...~~

.
.
.


1)Dengan pemimpin hebat @ ex cikgu saya yang banyak membimbing saya sehingga ke tahap ini..! CDM Kak Lini!!Tenkiu2!!Hadiah baju kurung biru tu khas untuk akak sempena setahun bimbing saya!!



2) Dengan CDM pilihan ramai...CDM Kak Ju. my superb pemimpin yang digeruni ramai!! rasa beruntung brada dibwh pimpinan Kak Ju yang sentiasa muda dan sporting ni!! Baju Rizman Ruzaini juga menjadi pilihan akak yerk~!



 
3) With our millionaire leader..CDM Siti Rohana, beliau lah pencetus revolusi network marketing di Malaysia dan mencapai income plg tinggi dlm industri ini... Bangga dengan Kak Ana!!


4) dengan rakan kongsi yang paling lama bersama saya...Kak Susi n Abg Apis ..tenkiu2!! lepas ni konfem kita ke Hong Kong pula!!




5) Dengan Aini dan rakan kongsi nya!! Semoga tahun depan, semua naik pentas ek!!

6) Bersama CDM Abg Abu dan CDM Kak Ju after turun pentas amik anugerah!! Bestnye naik benda alah tu Kak Jue!!.. Bunga pun jenama LV!!



7) With CDM Dr. Hafiz and Dr. Aishah!! Merupakan pasangan doktor pertama CDM dalam Hai-O..!!Kagum dengan doktor2 ni.. Bagaimana mereka boleh bahagi masa?? Kalu nak , semua boleh!!kan??

8)With Azril and his beautiful wife, Tasha (dj radio era).. antara CDM muda dlm group!!

9)Bersama CDM Hanis dengan baju dari Jovian!! Rm6000 ye?? Wow!Inilah CDM yang antara paling cepat jd CDM hanya menggunakan BLOG and FB!

10) Pemenang2 Cabutan Bertuah!! Suzuki Swift tu!!


11)With our Big Group!! Under CDM Kak Jue!!


 Faizal Tahir!!!! Gemuruh jiwaaa!!!

mana gambar adibah noor??


Ok guys!! itu antara review mlm tu.... bergambar dengan ramai orang.. tp xlarat nak masukkan semua!!
Semoga terhibur!!



No comments:

..........