Monday, September 20, 2010

Genap Setahun


Pejam Celik, Pejam Celik
Dah Setahun~

tak sangka waktu berjalan begitu cepat. Rasanya masih terkenang2 aku di tangga jabatan yang sedang termenung kerana ketensionan kerja. Tetiba aku dapat SMS dari seorang kerani sekolah lama aku , tempat aku jadi guru sementara dulu. Diminta utk berjumpa dengan beliau dengan kadar segera. Aku pun kepelikan~ sewaktu pulang dari kerja, terus aku pergi berjumpe dengan rasa berat hati~ rupanya beliau ingin berkongsi satu GOLDEN OPPORTUNITY!!

SAYA TERUS GRAB!!

tak sangka,sekarang saya tidak lagi menanggung kerja dengan keadaan ketensionan, pemikiran saya berubah sedikit demi sedikit, Segala hutang hampir selesai, 2 negara dapat saya jejaki secara percuma yang tidak pernah impi, dapat bayar 3 kali ganda ansuran kereta saya dulu, memiliki pelbagai barang yang pernah saya impikan dulu~ dan memiliki sahabat yang terbaik dalam hidup saya~

Saya tidak akan sampai ketahap ini jika tiada bimbingan dari orang2 hebat yang saya kagumi dibawah ini



Kak Ana dan Abg Lan

Madam Lam dan CDM Chan (xde dlm gambar)

Abg Abu, Kak Jue, Kak Lini & Abg Ayie

dan semua rakan kongsi yang disayangi~


THANK YOU SO MUCH!!


Orang kata mungkin REZEKI saya dalam bidang ini, tapi saya kata memang REZEKI saya sebab saya buat, kalau saya tak buat, rezeki tak datang sendiri~


BERJUMPA KITA DI PUNCAK JAYA!!

p/s: kad ahli saya tamat 16/9..huhu

No comments:

..........