Friday, July 9, 2010

Upacara Melontar



Haha.. mula2 dengar, nape lah rakan2 biz aku cakap ade upacara melontar ketika mlancong. Igt melontar di Jamrah ke.. Huhu.. Tapi melontar ni ganti nama "shopping" . So, after dapat jam, Kak Lini ajak semua qualifier ke Beijing untuk g beli bju sejuk dan barang2 persediaan lain. Kebetolan, hari melontar tu bonus masuk. Time aku nk withdraw je, mak aku msg

"brapa bonus bulan ni"

aku jwb

"dalam rm 5xxx"

mak aku reply

"wow! tp jgn lupe , simpan tu"

Baru je nk melontar, dah mak pesan simpan. So melontar sket2 je.. Kak Lini bawak kami ke JJ Wangsa Maju dan Midvalley. Dan duit keluar cam air.. huhu.. satu hari tu habis sampai RM 2000 je.. sbb kena simpan untuk melontar di Beijing.

aku pilih baju ini

the most expensive kasut yg aku ade.
Aku pilih nike walking shoes sbb mmg xsakit kaki bile jalan jauh...

kak mira, kak lini, kak afzan dan aku


Pengajaran: jangan kelabu mata bile tgk barang2 cantik, nanti buta terus. Jadi kita sapu je terus!!


No comments:

..........