Thursday, July 8, 2010

Chronoforce Watch


Nak tau tak. seumur hidup aku, paling mahal jam aku beli pun berharga RM 159.90 je. Sbb memang tak minat sgt nak beli jam mahal2 ni.. dan sbb xde duit satu hal lah.. Tak tahu lah sbb apa org suke beli jam mahal2. Padahal fungsi sama. Setakat lebih lawa sket2 je.. tp itu dulu.

Tapi selepas dapat jam yang bharga 4 angka secara percuma!!, baru tau kenikmatannya. Bile pakai rasa puas sgt.Ia lebih berat, jitu dan apa yang penting adalah sentimental value. Sampai tido pun nak pakai..

inilah jam nya..~~

inilah kotaknya..

di majlis penyampaiannya...

dan sekarang kan, bile tak pakai rasa kosong sgt.. dan sian jam2 lama aku.. aku tak buang, aku simpan sbb satu aku pakai kalu ade aktiviti libatkan air.. Best sgt kalau korang pun dapat pakai.~

No comments:

..........