Tuesday, October 2, 2012

Lelaki Vs Baju Dalam Wanita!

Salam guys! nampaknya pakej Paris dan London dan berakhir! So congratez to all qualifiers~ Btw, topik ni dah lama nak dikupaskan. Bila belek2 blog ni banyak gambar perempuan sahaja dari lelaki BUT jangan terkejot ramai juga usahawan lelaki yang menjual pakaian dalam wanita! 

So gambar yang bawah ni semua lelaki yang bergelar CROWN DIAMOND MANAGER dengan produk baju dalam.! and semuanya dari latar blakang yang berbeza..!! 


Yang baju belang merah putih tu doktor, Yang baju merah kemeja tu jurukimpal gigi palsu, yang baju biru tunjuk thumbs up tu Cikgu, yang baju biru berjaket hitam tu penguatkuasa dan banyak lagi lar..!


BUT HOW??


Pelik tapi benar! Produk ni memang lelaki tak boleh pakai kecuali waist nipper tetapi stil boleh jana income 5 angka setiap bulan..!! Dalam group OMG pun ramai pemimin lelaki.. cube lihat gambar bawah ini-->





Lunch time at Brussel
Sebelah kiri saya adalah seorang Pensyarah di slah sebuah kolej kerajaan dan sebelah kanan saya Pegawai kerajaan yang baru berbisnes tak sampai setahun tetapi kedua2nya ini tidak pernah tertinggal dlam pakej pelancongan oleh syarikat dan kedua2nya masih berkerja.-Part time Entreprenuers

Perth, Australia 2011

Yang ni pula Timb Pengarah di salah sebuah jabatan kerajaan yang masih berkerja dan gengam income 5 angka gemok stiap bulan dengan 2 kereta mewah and superbike BMW!! Masa epul mula2 masuk dulu memang kagum yang amat dgn dia.. asyik tertnya2 bagaimana dia buat?? 



Yang ni lagi best..!! From a contractor to a full time bisnesman..!! Kalau bercakap tentang PB memang caer di mulut...! Baru dinobatkan sbgai CDM dan ambil masa tak sampai sthun utk ke CDM. Dulu drive Honda City and now dah drive Merc C Class CGI..!! Bujang lagi ni..... sape nak bgtau..:)


Yang ni memang super senior! Masa mula2 masuk dulu kagum tengok CDM AHS ni, rendah diri je tapi rupanya beliau adalah Pengarah di salah sebuah jabatan kerajaan.! Telah meletakkan jawatan dan bertindak sebagai pakar strategi dalam kumpulan OMG..!! Hasil air tgn dan strategi beliau, saya ke tahap ini..~ Baru 6 tahun bisnes tapi hampir 20 buah negara dah takluk.. hhe!


Swissotel di Switzerland!
My Idol..!! CDM Abg Lan.. Ex engineer from KL. Now dah fulltime..!! Baru 9 thn berbisnes tapi dah bgelar Jutawan Premium Beautiful..! he's a man guys doing this kind of bisnes!! Pakar stratgi utk kumpulan besar B32...



Last but not least, our father in bisnes, engineer manusia yang melahirkan ramai usahawan berjaya dalam bisnes ni dari pelbagai bidang. Bagi sahaja apa pun masalah, konfem beliau boleh slesaikan.! beliau merupakan penasihat kumpulan kami yang mngawal pemanduan bisnes kami. Tq so much CDM CHAN.!! Tiada siapa yang boleh ganti CDM dalam hati ni.... tq so much!!



 So, u guys tak boleh judge bisnes ni utk wanita sahaja. Lelaki pun boleh tapi ada caranya..!! Never underestimate yourself till u give urself a chance..!! 



JOM RAMAIKAN KAUM LELAKI !!!



No comments:

..........