Monday, March 12, 2012

RM 100.000.00 sales in a month achievers!!


So, seperti biasa setiap bulan our bestest biz center akan buat penyampaian jam tgn mewah utk mereka yang capat sales RM 100,000.00 Premium Beautiful dalam masa satu bulan!! So, jom kita kenal 2 org usahawan baru yang capai target !!




Seorang lelaki yang buat bisnes baju dalam Premium Beautiful sampai sales cecah RM100k sebulan..uissshh!! Memang hebat kan. Seorang Engineer dari Perodua yang baru 3 bulan berbiznes dan dah capai pangkat Diamond Sales Manager!! Gengam income cecah RM 9000 setiap bulan dan dgr kata tulah duit utk kahwin katanya!!! Congratez!!


This is testimony usahawan yang jauh iaitu dari SARAWAK tapi masih boleh capai sales RM100k wpun mentornya berada di semenanjung!! Seorang guru dan juga senior Epul time kat UPM dulu tapi tak rapat sgt cuma bila dalam bisnes rasa mcm satu keluarga!! Jgn tak percaya , bulan ni gengam income hampir RM10K!! Tahniah OZA!! Proud of you!!


Ini lah dua orang yang membuat pemimpin sentiasa tersenyum.. So siapa pula lepas ni nak naik pentas amik jam??!! Cabar bulan ni ye!!!


Tahniah kepada CDM PERTAMA INDIA di biz centre , CDM SHANTI dari IPOH!! Tersentuh dgr story beliau ketika majlis meraikan beliau as a CDM... 
"Anak saya dpt 10A dlm SPM, nak jd doktor tapi xdpt biasiswa. My husband salahkan kerajaan tp i kata kenapa nak salahkan kerajaan, masa kita lahirkan anak dulu bukan kita tanya kerajaan, so salah kita ta sediakan apa yang patut. Thank God, hari ni saya sapot 100% anak saya blaja doktor di Indonesia dan 3 lg anak sy juga blaja di luar negara hanya berbisnes dgn duit jualan Premium Beautiful"

No comments:

..........