Saturday, January 28, 2012

Kenapa pilih 'company' ini?



Semua orang sedang mencari bisnes kan? Semua orang nak pendapatan lebih memandangkan gaji kita semakin tidak cukup disebabkan kos hidup semakin tinggi. betol kan? 

Dulu siap fikir nak bukak bisnes sendiri. Nk buka kedai bagai tetapi xde orang nak guide! Yelahkan, manalah pandai berniaga...

So, ditemukan dengan satu syarikat yang memberi peluang orang2 malaysia untuk berniaga. Syarikat ni pernah dengar dulu dalam iklan TV. Stakat tgk dan lupe! hehe...its a NETWORK MARKETING!





Alhamdulillah, berada 2 thn dalam syarikat ini sampaikan saya berasa untung dan bangga kerana SAYA BERADA DI SYARIKAT YANG BETOL!!!


First of all... saya sekarang bernaung di bawah
 SYARIKAT HAI O MARKETING SDN BHD!
Ramai orang tanya bgus ke company tu? Okey ke? Nape ramai pilih company tu??
Saya terangkan satu persatu


1) Listed dalam 1st board BSKL. Bukan 2nd board or 3rd board k...! Maknanya ia memang kukuh spt syarikat gergasi lain di Malaysia ni! Manataknya, hampir 20thn beroperasi!




2) This is the biggest award yang dimenangi. Anugerah FORBES selama 4 thn berturut2. Ia merupakan anugerah dr majalah perniagaan dunia, FORBES! Bygakan di Malaysia, hanya company ni dpt sampai 4 thn berturut kerana dinobat syarikat sederhana paling maju di rantau asia~



3) Anugerah beretika selama 2 tahun berturut2. Di Malaysia dari beribu2 company, hnya ade 2 company yang dapat. Ini bermakna, TIADA PENIPUAN, TIADA KECACATAN, TIADA KELALAIAN yang berlaku!!.....


4) Ini salah satu juga award dr kerajaan yang dimenangi oleh company ni kerana melahirkan usahawan wanita berjaya paling ramai! Bayaaangkan!! Kalau kita join, xberjaya tak tahu lah..... Ini menampakkan company ni memang dibawah lindungan kerajaan!




5) Ini paling ramai orang tnya kerana dulu Epul pun question psl halal haram.. Alhamdulillah company berada dalam senarai Sekuriti Patuh Syariah. 







6) Pakej Melancong 3 kali setahun!! Weeehuhu!! Ini paling besst! Semua 5 stars! Takde caj satu sen pun dr pengangkutan , hotel, makanan dan lain2.





7) Setiap kali kita cipta kejayaan, company mesti raikan kita dan hargai kita!Those yng jd CDM dpt masuk berita harian!! Those yang naik pangkat dpt naik pentas dan diraikan dengan gilang gemilang!



8) BONUS!!! Pembahagian keuntungan yang besar. So, mcm2 jenis bonus yang kita boleh dapat termasuk TABUNG KERETA!!! Siapa nk bg kita duit byr kereta tiap2 bulan kan?? 



dan mcm2 lagi....


So, rasa beruntunggss sgt2 berada di bawah payung yang besar, dahan yang kuat dan tanah yang luas! Pelbagai benefit yang kita rasa tak logik tetapi ada disni.. Jika berminat utk ketahui pelan pemasaran dan more abt the product,PM me... 0176673277

more n more success story n testimonial-->click here




jika suke entry ni..tekan button 'like' okey :))

No comments:

..........