Sunday, January 15, 2012

Congratez to DDM Aslina and Luxury Watch Achievers!!



Big Congratulation To
ASLINA TAIB

recognized as

DOUBLE DIAMOND MANAGER
 (2nd last )








Congratez DDM Aslina atas pencapaian yang sgt membanggakan! Beliau ni seorang jururawat dan baru berbiznes selama 8 bulan dan terus dilonjakkan ke pangkat kedua terakhir iaitu DDM (sales 1 juta) . Aslina ni seorang rakan kongsi yang memang bulat hati dan sentiasa rujuk dgn uplinenya! Sifir yang mudah, follow org bjaya!!

Apa yang saya kagum , Aslina ni tinggal di Melaka tapi saya di Kuantan dan selalu berhubung dengan telefon sahaja tetapi masih boleh berjaya walaupun jauh!! Ketika mula2 berbiznes, beliau memang sgt lain tetapi baaanyaak sgt upgrade dr segi keyakinan, bersuara, kepimpinan dan juga personaliti...cube tgk foto bwh ni.. ini beliau dulu ketika mule2 bisnes....


(6 bulan lepas ketika beliau menang jam tgn)


Sekarang beliau mengengam INCOME 5 ANGKA setiap bulan!! WOW!! Kekuatan beliau dalam bisnes ni adalah anak dan keluarga. Beliau dr keluarga yang agak susah dan bagusnya beliau ingin ubah nasib hidup sebelum terlambat! FYI, beliau pernah gagal dlm bisnes ni tp alhamdulillah beliau bangkit semula dgn memilih kumpulan yang betol!! Congratez!! Betol cakap mentor saya "org yang pernah gagal kalau bangkit semula, beliau akan jd lebih hebat dr kita" Saya sokong 100%!! (rujuk entry choosebestbiznesgroup)




Tahniah juga kepada 2 orang pemenang jam tangan bulan lepas!!! (sales 100,000.00 in a month)

1) SSM JOHARI
2) DSM AZLINA









Bisnes akan jadi mudah jika kita follow orang berjaya dan bagaimana mereka dari orang biasa2 boleh jadi sales superstar? semuanya kerana BIG TOP SECRET!!! saya akan kongsikan!! PM saya jika ingin tahu:

0176673277

No comments:

..........