Tuesday, December 20, 2011

Kisah Miss Z dengan Premium Beautiful!

Hye readers.!!
Kesibukan dengan pakej vietnam skang ni menhalang Epul utk hapdet blog ni! Well... tak lama lagi nak masuk tahun baru.. weehuu!! byk prancangan dan impian yang nak dilaksanakan thn dpn... semua bermula dengan pakej Vietnam.. So , paling dkt yg dah konfem adalah trip ke HOLLAND n BELGIUM!!! yeaaahhhh!!!


So, hari ni bukan ni citer lebih2... just nk citer psl seorang kawan Epul dari main pondok2 lagi....Dia skang di USM, sdg sambung blaja dan juga mempunyai bisnes part-time sendiri. 


So, jom ikuti kesah beliau bila pakai PREMIUM BEAUTIFUL!!! Ape citer zack??






"Jeng Jeng Jeng!!! Anda semua pasti terkejut saya pakai seminggu lebih je terus badan saya shaping cantik. Pinggang ni dah ada curve yang menawan tau. Dan sekarang berat saya pun turun dari 51 ke 49 lebih. Hahahaha! Saya sangat seronok tak terkata. Memang betullah macam mane orang dari ibu jari boleh jadi jari kelingking. Memang superb. Itu pun saya tak pakai hari-hari."

No comments:

..........