Sunday, November 27, 2011

They are my BFF!!



Entry ini khas untuk rakan sperjuangan dan juga opismate ku dan juga BFF yang sgt besstt ,mengharungi detik2 manis bersama2 selama 2 thn dalam bisnes! Tetiba teringat kembali zaman mule2 kenal dulu. Asalnya memang tidak pernah kenal, tapi melalui bisnes ni makin ramai kawan yang kita dapat dan yang paling best "very understanding". 

Hari ni saya bariskan BFF saya yang akhirnya ke pangkat CDM sama2 tahun ni....! Semuanya melalui transformasi baru dari segi gaya hidup dan penampilan!





2 YEARS AGO



AFZAN JOHAR

Seorang kerani di jabatan kerajaan yang amat lemah lembut gayanya! Selama beliau tidak sedar potensi diri beliau. Kekuatan beliau dalam bisnes ini adalah 3 anak beliau yang masih kecil. 2 tahun dalam bisnes tanpa ada "bibik" yang menjaga anak2nya tapi bagaimana beliau boleh berjaya membahagi masa dan berjaya akhirnya?? 


.
.
.
.
.
.
.
.

TODAY!






Super duper transformation! dari seorang kerani biasa to a successful entreprenuer!! Congratez kak! Kagum sgt2!! Akhirnya kita sama2 ke puncak!




--------------------------------------------------------------------------------------------------------




2 YEARS AGO



AYULISA ABD LATIF

Seorang Pensyarah dari Seremban yang juga seorang ibu kepada 2 orang anak kecil itu! Sangat 'down to earth' tp sgt GARANG bak kata suaminya..Langsung tidak merasa peniagaan ini adalah bidang beliau! Beliau yang sebenarnya sudah selesa dgn gaji beliau tapi bagi beliau tiada langsung kepuasan dalam bkerja! Akhirnya beliau memilih bisnes premium beautiful untuk memberi kepuasan kepada beliau....

.
.
.
.
.
.
.
.

TODAY!






Lihat senyuman kepuasan beliau! Congratez yu! kagum sgt2 dgn ko! Sgt purplicious!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------


2 YEARS AGO


DESSY MAJALIS

Seorang guru dari Kuantan yang sangat2 pemalu! Mule2 kenal dulu memang kurang bercakap dengan beliau sbb sgt pendiam! Tapi kagum bagaimana boleh berjaya dalam bisnes ini! Ibu yang berasal dari Sarawak ini mempunyai 2 anak dan memberi alasan "saya tak pandai ckp kak, saya memang sgt pnyegan" ketika mula2 diperkenalkan dgn bisnes ini! tapi at last Alhamdulillah...............





.
.
.
.
.
.


TODAY!





Wohhooo! mcm artis lah kak dessy ni! tq sbb sapot saya selama kita bkwn! Sgt best kenal akak!! Weehuuu kita naik pentas sama2!





------------------------------------------------------------------------------------------------






2 YEARS AGO


MAZNI MOHD NAWI
Seorang Guru dan juga makcik kepada Epul dalam bisnes ni! Sentiasa tegur Epul kalu ade wat salah.. Mule2 dulu takut nak tegor sbb muke dia mcm uztazah garang kt skolah Epul dulu!hehe! Juga Seorang ibu kepada 5 anak dan juga isteri kepada seorang Manager Kilang Antarbangsa!! Masih lagi memilih bisnes sebagai part-time dan membawa adik2 bradiknya sendiri melancong percuma dan juga berjaya dalam bisnes ini!!



.
.
.
.
.
.
.
.
TODAY!


Sgt cantik lah kak ni dengan baju rekaan Rizman Ruzaini ni! 
Tq kak, saya sentiasa rasa akak ni masih muda! hehehe!




Itulah BFF saya! Mula2 berniaga dulu nak extra income je tapi lebih dari itu kami dapat iaitu kasih sayang seperti sebuah keluarga! terima kasih mentor2 yang sentiasa mendidik kami dengan budaya yang positif!

No comments:

..........