Saturday, September 17, 2011

Tahniah DDM Zahara!!

Seperti yang dijanjikan dalam entry sebelum ini, kita nk cerita pasal seorang pemenang Pen Tangan Mewah dari our biz center sebagai tanda beliau telah mencapai sales 1 Juta dan mencapai pangkat Double Diamond Manager (DDM) Beliau adalah Zahara Jamal. 


Rasanya baru shaja lagi kenal Zahara ni, atau nama manja A'a.! Tapi hari ni beliau antara pemimpin dalam kumpulan yang dikagumi! Tahniah atas kejayaan anda, Zahara kerana telah mencapai pangkat kedua tertinggi dalam biznes ini iaitu DDM hanya dalam masa 6 BULAN SAHAJA!!

Beliau merupakan seorang guru yang sgt berdedikasi di sekolah! Sama juga didalam biznes, beliau merupakan rkn kngsi yang begitu komit pd bisnes! Memang betol cakap pemimpin2 sebelum ini, kalau rakan kongsi duplikasi 100% cara pemimpin, mmg cepat jadi! Beliau mmg 100% duplikasi upline direct beliau CDM Aini!
Dan beliau baru je diterbangkan ke hong kong bersama2 kami dan itulah 1st vacation beliau!

Hadiah dr stokist: pen tgn mewah dr CDM Kak Ana!

Apa yang Epul kagum dgn beliau, beliau dengan pemimpin beliau memang jauh , bayangkan Kuantan dan Sabak Bernam, ambil masa 4-5 jam jauh jaraknya, tapi masih boleh jadi dan memang income tidak kurang 5 angka sebulan! Beliau cakap, since buat biznes, duit gaji langsung tidak disentuh malahan elaun bulanan ibubapa dr 3 angka dah jadi 4 angka walaupun pada mulanya ibubapa agak kurang kurang bstuju beliau terlibat dlm perniagaan. Senyum je mak ayah skang! Konfem hidup diberkati!!


ketika sibuk shopping di Hong Kong!!
Bagi beliau, ketika masih bujang lah kita kena all out cari rezeki untuk tampung masa tua kita dimana masa tu kudrat pun dah kurang! Stujusss sgt2! Dengan memandu Viva sahaja ketika berniaga, saving beliau hampir cecah 70k!! wooow!! dlm masa 6 bulan shaja!!


Semua orang mempunyai peluang yang sama jika mahu menikmati kehidupan yang lebih baik!! Zahara telah menggunakan peluang berbiznes dengan Premium Beautiful dan hidupnya totally berubah! Anda juga boleh jika anda memberi peluang pd diri sendiri....

Tak tahu jual? tak pernah jalankan biznes?? i will guide u all the way.....~~~~


No comments:

..........