Wednesday, August 24, 2011

"Saya lebih kenal siapa diri saya"





"Saya lebih kenal siapa diri saya"


Dulu memang selalu dengar ayat ni dan mesti aku mengiyakan sbb betol lah kan, hanya kita dengan Allh yang lebih kenal kita. Tapi sebenarnya ayat ni dah xbleh guna!


24 tahun Epul hidup rupanya masih tidak tahu potensi diri..! dari dulu kawan2 asyik ajak berniaga, tapi Epul tolak mentah2 " mana aku ade potensi nk berniaga" ..."aku potensi menghabiskan duit je" .... bila pikir balik, habiskan duit semua org pandai kan?.... At last, dengan berat hati juga menceburi bidang perniagaan wpun sedar TIADA POTENSI!!


Tak sangka kan, baru sekarang Epul sedar POTENSI ITU ADA, cume Epul yang buta.  Alhamdulillah, berkat tunjuk ajar dan semangat dorongan dari leader2 hebat, sekarang Epul berpotensi jual baju dalam (kalu fikir memang tak logik) , Epul berpotensi jana income sampai 5 angka setiap bulan, dan berpotensi untuk pakai kereta mewah dalam usia yang muda ini!! dan berpotensi jejak 5 negara dalam masa 2 tahun!




tak sangka dapat bercuti dengan kawan2 di luar negara dengan percuma!!




bayangkan, Epul tak pernah fikir untuk dapat semua itu tapi Epul bg peluang pada diri Epul, So Why dont you? Rite? Potensi diri kita sebenarnya orang lain yang nampak dan asahkan! Siapa diri Epul sekarang semua air tgn pemimpin yang byk sabar mengasuh Epul dari merangkak, bertatih, berjalan dan boleh berlari...!


Beri peluang untuk diri anda, dan anda mungkin terkejot seperti saya dengan potensi diri anda yang luarbiasa!


p/s: i never think to have my own bisnes and achieved sales of 500k per month!!


No comments:

..........