Sunday, June 26, 2011

Luxury Watch Winners!! Congratez!!


Salam readers!! 
Memang betol cakap pemimpin, kita akan lebih puas bila tgk biz partner berjaya selain kita berjaya. Kepuasan mmg tak dapat dirasai. Ini lah kelebihan kumpulan ini, mesti BERJAYA BERSAMA KUMPULAN!! Formula yang memang tepat. 

Untuk bulan lepas , 2 org biz partners yang berjaya achieve 50 SETS IN A MONTH and win the LUXURY WATCH from stokist!! 

Congratz to BAKAL DDM ASLINA TAIB dan BAKAL DDM ZAHARA!



Seorang bekas jururawat yang telah meletakkan jawatan 24 jam notis pada bulan lepas setelah income beliau dalam biznes ini mencecah RM8000!!! Seorang yang memang sgt komited dan berimpian besar lagi2 untuk anaknya!. Merupakan x-clazmate Epul time skolah menegah dulu dan baru shaja pulang bercuti bersama-sama di Hong Kong!! Congratez!!



Seorang 'teacher' yang sgt ceria dan sgt pandai 'bargain' harga barang di Hong Kong baru- baru ini. Sangat jauh dari pemimpin tapi disbbkan ilmu dan bimbingan , beliau boleh buktikan 50 SETS bersama kumpulan! Bakal bintang baru dalam biznes ini yang memang betol2 duplikasi cara kerja pemimpin direct beliau, DDM Aini! Dengan cara ILMU+BERTINDAK+RUJUK, income beliau cecah RM 8000!!! Congratez!!






Seronok tgk orang dpt jam free n income besar kan? Sama juga dgn kita yang punya impian besar. Melalui perniagaan, InsyaALLAH apa2 pun boleh dapat!!  Lepas ni target ramai lagi biz partner dpt jam tgn!! Yeeeehu..! 

Sape yang berminat, tell me and i will help you!



KEJAYAAN UNTUK MEREKA YANG BETUL-BETUL MAHU!




.
.
.
.
.
.
.
.
hadiah untuk diri sendiri
2 pemenang jam tgn ,2 pasang kasut idaman~keh keh keh!








No comments:

..........