Thursday, February 24, 2011

Hot From Oven : C Class (Sport) Kompressor!!

Alhamdulillah..~
Tak tau nak cakap ape, tapi nak cakap jugak! After 8 bulan berbiznes, akhirnya dapat jugak merasa stereng kereta mewah. Akhirnya saya mengeluarkan kereta idaman saya: 
MERCEDES C CLASS (SPORT) KOMPRESSOR !!!





Dengan CDM Kak ju di hadapan stokis~!



Act, ini juga kereta idaman ayah, so masa balik rumah smalam, dia dah tunggu kat luar dgn mak,trus ronda2.Masa tu aku lihat wajah kegembiraan ayah aku especially, and mak aku sbb selama ni ayah aku naik kereta merc kwn2 dia je dan mak aku pulak memang xpernah naik mercedes. Senyuman mereka memberi kepuasan pada aku.~ ini hadiah untuk mereka juga kerana sangat memahami~


Cuma apa yg nk diceritakan, ini semuanya sebab gambaran kita untuk capai impian. Kalau semua orang nak tahu, 6 bulan lepas, sy hanya meletakkan gambar kereta ini di wallpaper komputer sy spt dibwh ini:-


dan after 6 bulan, hari2 tgk komputer, xsangka sebijik dan sejibik dengan sy dapat~. memang betol ckp leader2 hebat sy.. The Power Of Mind!! My geng! Do it now!!

Tenkiu pada semua leader2 hebat sy. CDM Kak Ana, CDM Abg Lan, CDM Kak Ju, CDM Abg Abu, CDM Kak Lini and Abg Yie!! Tak Lupa pada stokis yg memberi servic tip top! Tenkiu~!!



"U r officially the youngest owner of mercedes in our group. U shud proud said! Umur 24 u dah miliki merc..aiyoo~" madam lam~




Tenkiu madam and Abg Mazhan




p/s: satu dr empat impian besar dah terlaksana. Next, pangkat CDM!!


2 comments:

SiQaH HuSSiN said...

aku nak naik Merc kauuuu!!!!!!!

Unknown said...

boleh aja!~!

..........