Wednesday, February 9, 2011

A compliment to SAID SAIFUL FAZLI



Salam Pagi Malaysia!
2 hari meninggalkan blog seperti 2thn rasanya kerana di sini tempat sy share everything yang saya suke dan rasa ia memang bagus utk dikongsi.


So , one of the best things that happened in my life is reading a compliment entry from my great-great leader's blog..CDM JULIANA!! She wrote about me!! Terkezot den baca!!


"The Best Male Agent of Premium Beautiful"
"Seorang graduan jurusan veterinar yang mengambil keputusan untuk memilih bisnes sebagai kerjaya. Ape yang amat mengkagumkan beliau adalah seorang lelaki...ulang semula..lelaki...tulen plak tuh...hihihi...yang berbisnes PREMIUM BEAUTIFUL korset no 1 dalam Malaysia!!! Sikapnya yang sentiasa membenarkan diri ditunjuk ajar, diasuh, dibimbing membawa beliau ke tahap ke dua tertinggi dalam syarikat. Dan sekarang ibarat menanti buah masak untuk menjulang tahap tertinggi iaitu CROWN DIAMOND MANAGER. Apa rahsia kejayaan beliau..? senang saje...beliau berpegang...kejayaan bukan datang sekelip mata, kejayaan bukan dibina dalam satu malam...tapi melalui proses tetapi yang menariknya proses ini hanya mengambil masa 2 tahun untuk kita mengecapi manissssnya..!! 2 tahunnnnn...?? Terpulang lah pada kita nak menilai 2 tahun itu lama atau benar2 berbaloi...Selain itu, beliau juga sering menjadi contoh dan ikutan kepada rakan2 niaga yang lain...(K jue cukup bangga ada rakan kongsi macam said...:)) Beliau yang saya maksudkan DDM SAID SAIFUL FADZLI...Salah seorang biz partner yang tak pernah kenal jemu untuk terus melakar kejayaan....i'm proud of you!!


continue reading, click here~


Thankz a lot Kak Ju!! Sangat2 beruntung berada di bawah kepimpinan Kak Ju! Antara perkara terbaik dalam hidup saya adalah berjumpe dan bersama dengan USAHAWAN WANITA CEMERLANG MALAYSIA 2010 , yang selalu ade, yang selalu memberi apa jua ilmu dan smangat utk sy berjuang dlm bisnes ni. Bestnya kalu dpt award tu ...tapi versi lelaki punya.. 


Ketika menerima Award of Empowerment of Women 2010

Banyak sangat ilmu saya nk timba dari Kak Ju! Terlampau banyak! Betol cakap Kak Ju, kalau kita follow rapat pemimpin dan ikot cara mereka, konfem kita dapat apa yang mereka dpt. Di mana saya berada sekarang ini adalah hasil golden finger Kak Ju selain Kak Lini, Abg Zamri , Abg Abu, Kak Ana dan Abg Lan! 


Sampai satu tahap, bisnes ni bukan sahaja duit yang kita dapat, tapi ukhwah kekeluargaan yang dibina! Itulah kepuasan yang dicari! Terasa amat seronok! Sampai keseronokan kita dlm grup Kak Ju dicemburui... heheh~ Harap Kak Jue tak jemu bimbing saya, asuh saya, didik saya sehingga jadi seperti Kak Ju. Tiada apa yng mampu sy bals cume doakan ksejahteraan Kak Ju dan keluarga!!..... tenkiu kak ju! U are the best!!






Readers, let me introduce you to my idol,my great leader, my sister and the youngest winner of Prime Minister CSR Award (Empowerment of Women 2010)

CDM JULIANA HAMZAH 

bersama Kak Ju di Beijing


Moral of the story:
Hargai insan yang banyak membantu kita selama ini, konfem kita juga akan dihargai juga satu hari nanti"


No comments:

..........