Wednesday, January 19, 2011

Dream Achiever: Noraini !!

Congratez Noraini!!



Perjalanan dalam bisnes beliau memang mengagumkan semua orang. Beliau merupakan seorang pensyarah yang masih bujang (but not available..hehe) di salah sebuah kolej di Pahang. Dengan umur beliau yang masih muda, beliau telah mencipta beberapa kejayaan dalam bisnes ini.  Bermula dengan memakai Premium Beautiful, akhirnya beliau mendapat nikmat dalam bisnes ini...


After 3 months, terus keluar kereta idaman beliau. Saya tahu seorang pensyarah can afford to have this car but as u know, banyak lah kena jimat and cut sana sini. Tapi after buat bisnes, dia mampu dan pulang ke Kedah dengan selesa setiap kali cuti! Tahniah!!





After 4 months, beliau qualified a LUXURY WATCH  from stokist for achieving target sales: RM100k in a month! Bonia Diamond kegilaan wanita tu! dan pada bulan yang sama, beliau diiktiraf DIAMOND SALES MANAGER..




After 5 months in bisnes, beliau telah mendapat income  5 figure yang pertama , RM 14k!! amazing rite??





After 6 months, she qualified one FREE TICKET TO PERTH bersama 2 rakan kongsi beliau yang mrupakan kwn baik beliau di universiti dulu dan seorang kerani di tempat kerja beliau. Beliau selalu cakap "Kan best dpt bawak ramai lagi member bercuti kat sana, mesti sronok!!"


Kesibukan beliau sebagai seorang pensyarah tidak menghalang segala impian beliau. Beliau sekarang bebas berbelanja dan menjadi anak plg kesayangan mak dan ayah( ceewwaah) .. mana taknya, seribu sebulan bg kt mak!! Congratez!!


Dan beliau terpilih menjadi Speaker di Seminar SM/SSM Kali pertama di Kuantan!! Tahniah!! dan beliau merupakan speaker paling muda antara semua speaker...!!




Apa tips beliau ek?? Kalau tanya pada beliau, senang je beliau jawab " SELALU RUJUK PEMIMPIN!!" Yes, kalu nak tahu, beliau merupakan rkn kgsi yang paling banyak rujuk saya! Tak perlu bakat, tak perlu pandai cakap, just rujuk..~ Congratez Noraini!! Bersedia utk ke PERTH bln 4 ni!!


boleh lawati blog beliau -->http://ainstuff.blogspot.com/


Kalau Noraini boleh dapat, konfem anda pun boleh adapat kerana kita lalu jalan yang sama, peluang yg sama, cara yg sama , strategi yang sama yang paling penting buat sungguh2, konfem impian jadi kenyataan!


Never ever tee down your life! Okay??
Siapa yang mahu? saya sedia bantu~


"jika kau fikirkan kau boleh, kau hampir boleh melakukan~~"

p/s: beliau bakal naik pentas untuk diraikan as DSM di The Mines pd 26/2 nanti!

No comments:

..........