Thursday, December 9, 2010

Kejayaan untuk semua orang!!

Ramai sebenarnya bila saya jumpa terutama kawan-kawan yang tidak yakin dengan diri sendiri untuk buat bisnes ni dan tidak yakin untuk berjaya..

Sama dgn saya mula jumpa bisnes ini, tapi nasib baik insan ini bukakan mata saya dan didik saya jadi usahawan (goin to be success). Saya tak pernah tahu saya boleh buat this kind of bisnes. Rupanya semua orang boleh buat!!



Percaya cakap saya, semua orang boleh buat! Asalkan sedia dibimbing. Saya fikir balik setahun lepas " lebih baik aku sedia dibimbing untuk dapat 5 figure income dari tak buat apa2" .... dan sebenarnya ada orang nak tolong, sy terima pertolongan itu dan anggap pertolongan dari Allah untuk ubah hidup!

Mmg betul, bkn sahaja income, banyak lagi insentif lain seperti melancong!!

Bila g gathering or dinner, tak sangka  semua jenis manusia ade :

Kurus?gemuk?tinggi?pendek? cantik? tak cantik? hensem? tak hensem? kulit putih, coklat,hitam? dan macam2....semua ade

Dari segi pkerjaan pulak, ada:

Cikgu (majoriti)! Doktor Peguam!Pegawai! Nurse!Surirumah! Tukang sapu! drive bus!Engineer! Bisnesman! Prebet!!


Hmm... lagi2 bile tengok tukang sapu boleh buat, takkan aku xboleh buat! Doktor pun nak buat... Kagum sangat! Saya tahu semua berkat pemimpin kami yang hebat CDM Siti Rohana!! Jutawan Senyap di Malaysia!! 

Hasil kita dalam bisnes ni adalah berkat air tangan pemimpin kita. Bukan kita yang rasa , malah mak ayah pun turut akuinya. Sampai baru ni, mak siap suruh hadiahkan sepasang baju pada pemimpin saya, CDM Azlini sbb mak kita pun rasa perubahan kita berkat pertolongan pemimpin kita!


Kagum dengan one of pemimpin saya, Kak Ju (klik untuk ke blog beliau). Seorang pemimpin muda yang telah pergi ke 11 negara after 4 thn dlm bisnes ni, and  saving beliau 1 Juta,   totally from this bisnes!!

Bisnes ini mudah bile tahu caranya...Saya tidak sangka, pakaian dalam wanita boleh ubah hidup seorang lelaki. Pelikkan? sebab saya cuba!

Anda patut cuba, lagi2 pada wanita!


Kejayaan tidak mengenal sesiapa! 






p/s: kalau kita asyik rujuk kwn kita yang hidupnya hutang banyak, percayalah, kita xkan kemana2..mungkin akan jadi sperti dia...

No comments:

..........