Wednesday, November 24, 2010

Susah ke nak jual Premium Beautiful?

Ramai sebenarnya yang tanya saya. 
How do I run this business?
 Can the men selling women's corsets? 
Easy to sell? 

 Jawapannya!!
Sangat senang untuk jual !! Pagi ni ada seorang caller yang nak pakai PB, so i went to her house this morning. She asked me...Camne epul buat biznes ni??
I pun share how i run this kind of bisnes.. Dia terus sign up sbb dia tau produk ni mmg senang untuk djual!!
 
Actually we are not salespeople,We are entrepreneurs!

If u remember , dalam entry Transformasi Hafiza, she at last joined the bisnes. And as a result, she has sold 10 sets PB in a week!! Amazing rite?? Dia hanya menggunakan FACEBOOK dan BLOG sahaja!! Tak perlu pandai cakap, tak perlu ada bakat!!

0128958384-fiza
Congrates for your 1st bonus!! Rm4500!!
Dengar kata nk grab Iphone 4!! xpe hadiah untuk diri sendiri!!


 Act, we got the tips of selling the product! Kalau xde tips ni, i conform xbley jual lagi2 lelaki.So,kalau u guys nak tau how we run the bisnes, u can call me or drop me msg! I will share!!




SHARING IS CARING!@

0176673277
come joint us!!


No comments:

..........