Monday, July 26, 2010

Testimoni~~ Premium Beautiful


Pada suatu hari, ade lah seorang member aku g promote kt member ppuan satu produk korset kesihatan wanita yang terkenal, Premium Beautiful.. Budak perempuan tu lingkungan umur 24 ke atas dan belum berkahwin. Member aku citer, dia promote tapi perempuan tu jawab cmni

" xpelah, badan aku dah cantik dah, sihat dah..aku xde penyakit"

tapi member aku ni promote gak pakai untuk try je. Dia pun dengan degil2 akhirnya mencuba. Selepas seminggu pakai rasanya, die mengadu breast dia mule bernanah dan berdarah!!

mungkin seperti ini..huhu..

Dia pun panggil member aku ni, dia mengadu kesaikitan yang dialami. Member aku pun suggest utk jumpe doktor!!... selepas jumpe doktor, doktor sahkan itu simptom2 awal breast cancer

Terkejut perempuan itu dengar, dan rasanya dia amat bertuah kerana telah detect awal.. kerana ramai perempuan diluar sana masih tidak sedar tentang BREAST CANCER! ia terjadi pada sesiapa sahaja, berkahwin atau belum lelaki atau perempuan...

ada sedara aku mendapati ada nanah di breast nye, dia terus membuat rawatan mom o gram. Dia citer, alat tu kepit buah dadanya dan sakitnya macam nak mati kerana kepitan yang terlalu kuat itu... eeww~~

Premium Beautiful dapat mengesan awal penyakit ini.. kerana di cup korset ini ia mempunyai anti kanser dan ia berbentuk pyramid.. dan pelbagai lagi permasalahan wanita seperti
Period Pain, Keputihan, Peranakan, Usus dan macam2 lagi


korset premium beautiful


Hubungi saya untuk ukuran dan percubaan percuma!!
0176673277

"jangan sayang duit sangat sampai gadai kesihatan!!"

skadar ingin berkongsi~~~

No comments:

..........