Sunday, July 11, 2010

Manyak kotor woo~~


Sebelum ni pelik lah, nape ramai sgt promote water filter. Sejak dulu lagi kita dengar tapi kalu tak tahu kelebihan, memang tak beli. Ada org marah bile ckp air yg dtg umah kita kotor, mana tak kotornya..telah dibuktikan.. Bile tgk filter kt umah kawan rupanya mcm ni...

Pas tgk jadi camni, rasa geli nak minum air kt rumah. Sbb tu org kata, filter air kt rumah dah jadi satu keperluan.. nak tau kan dari mana datang kekotoran kan?? ini dia dipersembahkan paip air bawah tanah kita....taaadaaa... cantik tak?


dan kat sini aku ingin berkongsi, kenapa perlu water filter dirumah. Air kita semakin hari semakin kotor, dan kandungan klorin ditingkatkan bg membasmi kuman tp klorin itulah yg mengakibatkan KANSER!! Kalau semua org sedar, semakin ramai orang muda yang menghidap KANSER!!.. kerana klorin senang menyerap ke dalam badan kita walaupun mandi..

Saya memang mencadangkan anda semua mempunyai satu BIOAURA, penapis air SUPERBRAND dan terkenal di Malaysia.

dulu tengok dalam TV je, tapi hari ini saya seronok gunakan air ini.. sbb:

1) air nya halus dan dan senang menyerap kerana airnya kecil sperti rambut dibelah seribu.~jadi airnya senang serap seluruh tubuh.

2) tidak berbau langsung..

3) boleh buat sunblock untuk kulit muka kerana kalu semua nk tau, muka kita cepat sunburn sbb klorin dalam air.

4) Banyak mineral dan nutrien . Bak kata member aku "selepas aku psg kt umah mak aku, aku tgk selepas 2 minggu, aktif semacam je"

5) Airnya beralkali. nape perlu beralkali,?? kerana ingin neutralkan asid dalam badan yang selalu sebabkan kita cepat tensen, malas, moody dan byk lagi.

6)Lembapkan kulit dan penuaan...

7) xde klorin, untuk elak KANSER woo~~

8) xde karat dan bendaasing yang boleh sekatkan pejalanan dlm buluh darah dan mudah dapat stroke, gaut atau lumpuh...

9) dan banyak lagi..malas nk citer..ahha

dan saya memang cadangkan untuk memasang satu waterfilter dirumah untuk kita dan keluarga kita kerana kos mengubati lebih mahal dar kos mencegah!!

Harga satu unit : RM 2080

tapi!!

Anda boleh dapatkan secara PERCUMA!!!
seperti saya!!
dan tidak perlu jadi jurujual!!!

0176673277


"xsangka barang semahal leh dapat percuma dengan cara ini" Dr Asmah


testimoni:

SITI KATIJAH YAACOB.
Anak mengidap Penyakit Kulit
Anak lelaki saya dari kecil lagi mempunyai masalah kulit yang sangat sensitif. Kakinya sangat sensitif kepada kelembapan dan keadaan yang kurang bersih. Kulitnya akan mendapat radangan yang teruk dan berisi air dan gatal-gata.. Bila saya merendamkan kakinya di dalam air penapisan yang pertama selepas dipasangkan, masalah kulit anak saya telah beransur baik dan kini sudah sembuh sepenuhnya. Amalan meminum air ini sepanjang masa juga telah membantu dia pulih sepenuhnya

EN JOHARI (TNB Kuantan)
Masalah - Penyakit Asma Selepas meminum air Bio aura, saya mengeluarkan kahak yang banyak berhari-hari lamanya. Selepas itu asma saya semakin hari semakin baik. Sekarang saya sudah boleh menjalankan aktiviti lasak seperti orang lain, berjogging dan mendaki bukit. Alhamdulillah.

EN. SAYUTI BIN ABDULLAH.
Balai Bomba Bandar Indera Mahkota. Masalah - Penyakit : InjabJantung Tersumbat, Kencing Manis, Darah Tinggi. Selepas menjalani terapi air bio aura selama 3 hari, beliau mengalami “healing crisis”. Letih lesu dan demam. Bila diperiksa oleh doktor pakar jantung dari Hospital KMC (Kuantan Medical Center), doktor mengatakan tekanan darahnya rendah, kencing manis terkawal dan jantung dalam keadaan baik. Selepas 3 hari pemeriksaan dibuat lagi doktor mengesakan Tekanan darah beliau sudah terkawal. Kuasa penyembuhan sebenarnya adalah dari Allah Taala, tetapi penapis dan perawat air Bio Aura High Tech with Nano Technology ini adalah merupakan perantaraan yang diizinkan oleh Allah Taala.

No comments:

..........