Saturday, July 10, 2010

Beijing Day 5


Kami telah berada dalam Flight MAS untuk pulang ke tanah air. Pengalaman sebigini memang tak dilupakan sampai bila2. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa happynya hati ini. Yang paling best adalah kumpulan A3 dibawah group CDM Kak Ju yang sgt sporting dan giler2~.

with abg mazhan yg sporting dan gile..

respect kt mkcik ni.. dia lah yang pnjat great wall smpai ke checkpoint puncak..

curi2 amik.. cun tak??



sedang mereka2 yang lain tido.. curi2 gmbr dgn awek ni.. syaza namanya..huhu..kami je yg bujang.. Bak kata syaza " rugi muda2 kalu tak g melancong"



GOOD BYE BEIJING!!!!


next trip SWISS~~

~nak tau bagaimana saya mendapat trip pelancongann percuma?? hubungi saya dan saya boleh kongsikan bagaimana kawan saya kongsikan dengan saya sebelum ini dan akhirnya saya dapat rasai sendiri...... hidup akan lebih bermakna..~~

0176673277



No comments:

..........