Wednesday, May 18, 2011

Dream Achiever: Norul Afzan!



Salam, morning semua.Nampaknya krang lagi sebulan nak fly ke HONG KONG...Yeah! Tapi hari seorang lagi DREAM ACHIEVER yang nak diceritakan pada entry kali ni.  

Seorang kerani biasa yang mempunyai impian yang sangat tinggi. Pada mulanya, bile kenal beliau, beliau ni senyap je orangnya, camanelah boleh buat biznes ni. Tapi pemimpin selalu kata, jangan judge orang. Memang betol and now beliau salah seorang pemimpin yang memang disegani. 


ketika sama2 di Beijing! Mak kepada 3 orang anak ni~


Bakal CDM Norul Afzan, antara bestfren dalam bisnes. Memang betol lar, saya lihat dari awal Kak Afzan berbiznes sehingga sekarang memang banyak perubahan dari segi keyakinan diri, penampilan , cara cakap dan lain-lain. Setahun setengah beliau dalam bisnes ni, beliau telah merasa ke beberapa negara iaitu GERMAN, SWITZERLAND, BEIJING dan bakal ke HONG KONG bulan 6 ni!! 

Di Mt Titlis, Switzerland!

Ketika di German! Honeymoon tu!

 Dari seorang kerani ke usahawan yang berjaya dengan income puluhan ribu! Beliau pernah cerita, dulu time jadi housewife, beliau selalu berangan nak jadi wanita bkerjaya, ade kereta besar, pakai cantik2 dan Alhamdulillah.... beliau dapat!!! Congratez Kak Afzan!! Proud of you!!  Dan akhirnya keluarkan sebijik kereta idaman.

Dengan Estima impian beliau

"Kekuatan akak adalah anak, tak nak tangok anak-anak hidup susah dan akak tak pandai berniaga, tapi pemimpin lah yang canai akak sehingga ke tahap ini. Tiada dia, tiadalah saya ke tahap ini" Norul Afzan


1 comment:

Massitaish said...

hi nak tnye afzan ni xde blog kew?best sgt nk folo cite dia.

..........