Sunday, May 1, 2011

Choose The Best Biznes Group!!

From: Aslina Taib!

"Semuanya berubah ketika Said datang ke rumah saya 3 bulan lepas. Saya tahu dia berbiznes dengan Premium Beautiful dan saya juga telah berbiznes dengan Premium Beautiful sebelum ni tapi dengan kumpulan lain tapi bisnes memang tak jalan. Saya tak tahu bagaimana cara jual,strategi dan lain-lain. Ketika Said datang ke rumah dan offer the bisnes, hati saya banyak mengatakan "TIDAK" disebabkan pengalaman lepas tapi dengan cara Said yang lain dari lain dan menampakkan beliau seorang pemimpin hebat, saya TERIMA!!Cara memang berbeza, pendekatan memang berbeza dan strategi memang lain dari lain. Syukur sangat2 kerana saya telah membuat keputusan yang paling tepat dalam hidup saya dengan meneruskan bisnes saya dibawah kepimpinan Said. Memang berbeza, kumpulan ini ibarat keluarga kerana tidak putus memberi semangat dan tunjukajar.Kalau di biz center, ade je rakan2 yang membisikkan kata semangat.  Selama setengah tahun lepas saya berbiznes dgn PB tapi tidak dapat apa-apa tapi sekarang.Alhamdulillah, baru je 3 bulan bersama kumpulan ini, saya Qualified SATU TIKET KE HONG KONG DISNEYLAND!! Tiada kata boleh gambarkan kegembiraan saya.  Tenkiu sangat pd Said kerana membuka peluang sekali lagi!! Tenkiu sangat2! Saya percaya pemimpin yang hebat bukan beliau seorang sahaja yang hebat, tapi berapa ramai dibwhnya yang turut hebat hasil air tangannya " 


Bakal DSM ASLINA - 0127701210


TQ to Aslina Taib! A woman who has big dreams and wake up from down in the biznes! Continue your struggle in this biznes!
Group slection is very important! We shall see who is teaching us in biznes! rite?? hurm...Terasa diri amat bertuah kerana dijodohkan dengan kumpulan ini. Tenkiu to all sifu2 dalam group ini..!

Berniaga harus ade cara, ada strategi dan ade pembimbing. Jika tiada salah satu, tumbanglah kita. If you are interested in this business, do not be shy to ask: 0176673277 - Said SaifulFazli





Biru melanda biz center sabtu baru-baru ini....dibawah kepimpinan CDM AZLINI!


"KEGAGALAN HARI INI TIDAK LANGSUNG MENENTUKAN KEGAGALAN DI MASA DEPAN!!"

2 comments:

..........