Wednesday, April 6, 2011

Jauh Bukan Penghalang : Congratez!!

Salam Readers,
Selasa lepas satu hari di HQ untuk setelkan point2 terakhir untuk trip ke Hong Kong Disneyland. So hari ini nama-nama yang telah memenangi tiket percuma ke Hong Kong Disneyland telah berada di tangan saya~!!! Tahniah kepada yang dapat. Yang terlepas, xpe.. syarikat buat 3 kali trip percuma dalam masa setahun..next trip kita fight lagi.. okey??


Kali ni nak cerita tentang 3 orang rakan biznes yang jauh dari Epul dan merupakan QUALIFIER KE HONG KONG DISNEYLAND!! 


cecite ~ cecite~


Qualifier yang pertama : BAKAL DSM DIANA LIKI (KEDAH)




Beliau merupakan follower blog ni sejak epul mula buat bisnes and blog dan juga merupakan kawan satu universiti (UPM). Tak rapat sangat cume kenal lar sebab ni Pemantun Terbaik Universiti. So, agak terkenal lar kt UPM dulu. Dia kontek Epul untuk pakai PB. Then she asked me , "camne Epul buat bisnes ni?" . Epul just share peluang and she take it!!  Baru je buat bisnes 3 bulan, terus qualified free tiket to HONG KONG DISNEYLAND!! Beliau antara biz partner yang follow rapat2 pemimpin walaupun jauh. Most of the time, kami berhubung melalui HP and Facebook!! Dan beliau telah buktikan JAUH BUKAN PENGHALANG!! Congratez Diana!! 




Qualifier yang kedua : BAKAL DSM NORIDAYU ABU BAKAR (TERENGGANU)






Beliau ni merupakan sepupu rapat Epul. Masa mula-mula buat bisnes dulu, epul dah share peluang berbisnes dengan Premium Beautiful ni tapi dia menolak kerana dia pun dah ada firma akauntan sendiri. After setahun Epul buat bisnes , Epul mintak dia try pakai PB! Dia mule2 tak nak tapi after pakai, terus xnk cabut. Dan selang beberapa hari, dia fon Epul and nak tau camane nak buat bisnes ni. Akhirnya dia ambil peluang dan after 4 bulan dia buat bisnes, terus qualified satu tiket ke Hong Kong Disneyland dan akan fly bulan 6 ni bersama2 Epul. Sebelum ni tengok je Epul jalan2, tapi sekarang ikot skali. Itulah untungnya orang ambik peluang. Apa yang Epul kagum tentang beliau, beliau ni seorang wanita sangat busy dengan companynya tp still boleh buat bisnes,dengan pembahagian masa yang betul,beliau buktikan dengan satu tiket ke HONG KONG DISNEYLAND!!! Yaaahooooo~~




Qualifier yang ketiga : BAKAL DSM HAFIZA ISHAK (BENTONG)


Beliau ni merupakan x classmate masa form 3 dulu. Beliau sangat teruja dengan Premium Beautiful dan baru 5 bulan berbisnes and terus qualified satu tiket free ke HONG KONG DISNEYLAND!! Yaahoo! Cara beliau buat just share kehebatan PB yang beliau rasa sendiri pada kawan2 dan terus qualified tiket!! Simple and easy kan?! Apa yang Epul kagum, beliau ni sedia dibantu dan dibimbing untuk jadi usahawan yang berjaya. Beliau actually anak orang berada tapi masih ingin cari rezeki lebih dengan hasil tangan beliau sendiri dan tidak mengharapkan apa2 dari mak ayah.. gud2!! dengan hasil hari2 YM dengan dia , beliau buktikan SATU TIKET KE HONG KONG DISNEYLAND!! Tahniah fiza!! Sediakan bajet nak shopping kt sana~!!




Actually ade ramai lagi bisnes partner yang jauh2 qualified tiket tapi next entry kita cite lagi k. Dengan produk yang hebat, pelan pemasaran jangka masa panjang dan bersama kumpulan yang hebat, konfem kita boleh jadi seperti 3 orang di atas ini.. 3 orang di atas telah mencipta rekod sendiri iaitu pertama kali fly ke oversea, percuma pulak tu..!! Kita bila lagi?


Semuanya bermula dengan langkah pertama.Jika kamu sedia dibantu untuk mencapai impian kamu, i will share...


Contact me or my agents




p/s: kali ni aku bawak kwn skolah, kawan universiti dan sedara. Complete senarai~ huhu~


1 comment:

Anonymous said...

wah! Kagum2!!

..........